PUBLICATIONS & WORKS
SEVER RAMAZAN,BAYAR BETÜL,TOKER OĞUZHAN (2024) Sınıf Öğretmenlerinin Değer Öğretim Yaklaşımlarına İlişkin Görüşleri Turkish Journal of Educational Studies, 79 - 101 , (11),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı>sınıf öğretmeni,değerler,değerler eğitimi,değerler eğitimi yaklaşımlarıYOK Uluslararası Hakemli Diğer(SOBIAD, ResearchBib, Türk Eğitim İndeksi, Index...) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
TOKER OĞUZHAN,SEVER RAMAZAN,BAYAR BETÜL (2023) Uzaktan Eğitim Sürecinde (Covid-19) Hayat Bilgisi Öğretim Programındaki Kök Değerlerin Öğretimiyle İlgili Öğretmen Görüşleri Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 23 - 76 , (7),
Alan Bilgisi: Temel Alan>>Covid-19,Kök Değerler,Sınıf Eğitimi,Uzaktan EğitimYOK Uluslararası Hakemli Diğer(Index Copernicus, ROAD, BASE, CiteFactor, Asos ...) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
TOKER OĞUZHAN,SEVER RAMAZAN (2023) Çeşitli Branştaki Öğretmenlerin Değer Öncelikleriyle İlgili Yapılmış Akademik Çalışmalar Üzerine Bir İnceleme İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 28 - 47 , (10),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Hayat Bilgisi Eğitimi>değer,değer eğitimi,öğretmenlerin değer öncelikleriYOK Uluslararası Hakemli Diğer(Index Copernicus, ASCI, Sobiad, I2OR, Türk Eğit...) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
SEVER RAMAZAN,BAYAR BETÜL,TOKER OĞUZHAN (2023) Öğretmenlerin Web 2.0 Araçlarına Yönelik Görüşleri Turkish Studies - Educational Sciences, 1 - 13 , (18),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı>eğitim,teknoloji,web 2.0 araçları,öğretmen,web 2.0 araçlarının kullanım amacıYOK Uluslararası Hakemli Diğer(Sobiad, EBSCO) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
AYDEMİR HASAN,TOKER OĞUZHAN,BAYAR BETÜL (2023) OKULLARIN KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ YETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ Tarih Okulu Dergisi, 4032 - 4050 , (16),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Bilim Alanı>sınıf öğretmeni,değer eğitimi,karakter eğitimi,okulların değer eğitimi yetkinliğiYOK Uluslararası Hakemli TR DİZİN Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi